صفحات

درباره من

عکس من
Ottawa, Canada
رادیو ایرآوا بعنوان اولین رادیوی فارسی زبان اتاوا و حومه از سال 1995 فعالیت خود را آغاز کرد. بخش انگلیسی در زمستان 2005 راه اندازی شد. مجری و تهیه کننده: نرگس غفاری پخش زنده: یکشنبه ها ساعت 15:00 بوقت اتاوا، 23:30 بوقت تهران www.radioirava.com

چهارشنبه، دی ۲۵، ۱۳۹۲

خبر سفر هیات پارلمانی کانادا به ایران دروغ است



بیانیه جیمز بیزن در مورد سفر هیات کانادایی به ایران

آقای جیمز بیزن، نماینده پارلمان کانادا از حزب محافظه کار، 13 ژانویه، در بیانیه ای در وب سایت رسمی خود اعلام نمود که خبر سفر هیات پارلمانی کانادا به ایران صحت ندارد هر چند این خبر از سوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران، مرضیه افخم نیز اعلام شده است. آقای بیزن اعلام نمود این گزارشها کاملا ساختگی هستند و اصولا "گروه پارلمانی دوستی کانادا و ایران" وجود خارجی ندارد. همچنین هیچ تقاضایی از پارلمان برای سفر به ایران انجام نگرفته. وی تاکید کرد تنها گروه پارلمانی که در کانادا وجود دارد، "نمایندگان پارلمان کانادا برای حقوق بشر و دمکراسی در ایران" است که من با افتخار یکی از روسای آن می باشم. من و دیگر نمایندگان این گروه هرگز ایده مشروعیت بخشیدن به رژیم کنونی ایران را با سفر به ایران در ذهن نمی پرورانیم. رژیم ایران نقض حقوق بشر، فشار بر فعالین سیاسی، حمایت از تروریسم، برسمیت نشناختن کشور اسرائیل و ایجاد سلاح اتمی را ادامه می دهد.
باز هم، من باید تصریح کنم که این گزارشهای خبری، فریب تداوم توسط دولت ایران است. گروه پارلمانی دوستی کانادا-ایران وجود خارجی ندارد و هیچ تقاضایی برای پارلمان کانادا جهت سفر به ایران ارائه نشده است.
لینک وب سایت جیمز بیزن: